Fullrun is een bandenmerk dat bekend staat om zijn toewijding aan innovatie. Geleid door een bedrijfscultuur die zich richt op conceptuele, strategische, organisatorische, technologische en marktgerichte innovatie, heeft Fullrun een vooraanstaande positie veroverd op de wereldwijde bandenmarkt.
Het merk is erin geslaagd wereldwijd een geïntegreerd verkoopnetwerk op te bouwen, met een gestage groei van het verkoopvolume in de 21e eeuw. Zo wordt 80% van de Fullrun-producten geëxporteerd en heeft het merk exclusieve agentovereenkomsten gesloten met meer dan 300 buitenlandse bedrijven. Al negen jaar op rij overstijgt de jaarlijkse exportwaarde van banden 100 miljoen dollar.
In 2011 behaalde Fullrun een omzet van 400 miljoen dollar in de buitenlandse handel en 250 miljoen RMB in de binnenlandse verkoop. Dankzij deze prestaties bleef Fullrun negen jaar achtereen een van de grootste bandenhandelaren in China.
Fullrun heeft ook geïnvesteerd in de bandenproductie met de bouw van een 300.000 m² grote fabriek, Qingdao Fullrun Tyre Tech Corp., LTD., die gespecialiseerd is in de productie van high-performance banden van 18 tot 34 inch.
In oktober 2016 zette Fullrun een nieuwe stap door zijn eerste buitenlandse bandenproductiebasis te vestigen, GOLDEN HORSE RUBBER SDN BHD, in Selangor, Maleisië. De eerste fase van het project werd in 2018 voltooid en in productie genomen, waardoor Fullrun het eerste Chinese bedrijf is dat een grote, moderne bandenfabriek in Maleisië heeft gebouwd.
Met deze twee belangrijkste bandenproductiebases, met een totale oppervlakte van ongeveer 400.000 m², zal de recente productiecapaciteit van Fullrun 10 miljoen sets personenautobanden en 1 miljoen sets vrachtwagen- en busbanden bedragen.
Met het oog op de toekomst blijft Fullrun trouw aan zijn waarden van innovatie, integriteit, inzet en toewijding. Dankzij de inzet van alle medewerkers en de ontwikkelingsstrategie belooft Fullrun producten van hoge kwaliteit te leveren en de bedrijfswaarde voor klanten en de samenleving te vergroten.